آنيتا عشق زندگی ماآنيتا عشق زندگی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

ثمره عشقمان

لحضه تولد دخملي

1392/6/23 22:02
نویسنده : مامان فاطمه
305 بازدید
اشتراک گذاری

آنيتا جون تو يكي از روزهاي مهر خيلي زودتر از تاريخي كه تو سونو برا مامان زده بودن به دنيا اومدي فكر كنم دختري من خيلي عجله داشتي وقتي اولين صداي گريه هاتو شنيدم هيچ وقت فكر نميكردم خدا اين نعمت بزرگ مادر شدن و به من عطا كنه خيلي دوست دارمماچقلب

اينم عكسايي دخملي هنگام تولد

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرزانه مامان آرین مهر
14 آذر 93 7:37
سلام فاطمه جان خوبی آنیتا جان خوبه عزیزم من همیشه میام وبتون اما چون رمز نداشتم نمیتونستم نظر بذارم هیچ جوری هم نمیتونستم بهت بگم امروز به سرم زد بیام پستای اولت رو ببینم شاید اونا رو رمزی نکردی که خدا رو شکر این پست که اومدم رمز نداشت عزیزم اگه دوست داشتی بهم رمز بده که آنیتا جون رو ببینم دلم براش تنگ شده ایشالله که موفق وپیروز باشید ولبتون خندون باشه
مامان فاطمه
پاسخ
سلام فرزانه عزیزم فداتون بشم چشم ببخشید کوتاهی از من بود میبوسمتون
میترا
30 آذر 93 15:19
سلام دوست نی نی وبلاگی . مهران کوچولوی من تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده خواهشا بیایید بهش رای بدیدشماره 1000891010 به کد 46 یادتان نرود
کوثر
8 دی 93 19:18
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم