آنيتا عشق زندگی ماآنيتا عشق زندگی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ثمره عشقمان

پایان روزهای 23 ماهگیت

1392/7/4 18:26
نویسنده : مامان فاطمه
266 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم سلام

روز به روز داری شیطون تر میشی همش در حال ورجه  وورجه کردن و پریدن و دویدن و کوبیدن و خلاصه کلی شیطنتهای دیگه هستی ماچو من از این بابت خوشحالم که یه فرزند سالم و سرحال دارم خودم یه موقع به شیطونیات بیشتر جو میدم و با هم دیگه میدویم و میپریم و میخندیم وجیغ میکشیمقلبوقتی بابا از سر کار میاد بدو بدو میری در و باز میکنی میری جلوش و میگی سلام مامان قربون اون سلام کردنت بشه ماچکه اینقده کلمه ها رو بامزه ادا میکنی ماچ.

     وقتی احساساتی میشی محکم دستهات و میندازی دور گردنم و فشار میدی اون موقع است که

دیگه من از تو بیشتر احساساتی میشم و محکم میگیرم ماچت میکنم .ماچ و اماکم کم داره ٢٣

ماهگیت تموم میشه مامان جان و شما دوساله میشی خیلی خوشحالم که دارم روزهای قشنگ بزرگ شدن و قد کشیدنتو میبینم ماچ

                           آی بازی بازی بازی چه کیفی داره بازی

 

عزیزم از خدا میخوام که به اندازه بچه های دنیا بهم حوصله بازی کردن با تو رو بده

 

از خدا میخوام که هر وقت دوست داشتی با هم بازی کنیم هیچ کاری نداشته باشم

 

از خدا میخوام که بتونم بهترین مادر دنیا برات باشم

 

الهی که همه دعاهام مستجاب بشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اهورا
6 مهر 92 13:43
مامان جون کم کم باید خودت و واسه تولد آماده کنی...
منتظر عکس ها هستیم...
پیشاپیش تولدت مبارک ناناز خاله.


بله دیگه حتما عزیزم مرسی.
مهدی
7 مهر 92 11:39
سلام رمز به دستت رسید؟

سلام نه متاسفانه؟
مامان اهورا
9 مهر 92 12:06
روز مهــر و مـاه مهــر و جشـن فــــرخ مهــــــرگان
مهــــر بیفـــــزا ای نگــار مــاه چهـــــر مهـــربان
10 مهرماه جشن باستانی مهرگان , بر شما دوست ایرانی خجسته باد


سلام مرسی همچنین بر شما و اهورا جون.
مهدی
10 مهر 92 13:06
سلام
ای بابا من که رمز دادم
رمز رو بصورت خصوصی میفرستادم که گویا بدستتون نمیرسید
بازم اگه مطلبی رو خواستید بخونید و رمز داشت اسم مطلبو بهم بگید تا رمزشو براتون بگذارم


مرسي از لطفتون